Eşimle hiç bir şekilde konuşamıyoruz sonu hep tartışmaya bağlanıyor hiç bı şekilde sağlıklı bı iletişim halinde değiliz isteğim dışında hamile bıraktı beni buna istinaden ismini bari ben koyayım diyorum babamın adını koycam diyo hastanede ongidiyor ya kimlik çıkartmaya ne dersen de yapacak bı sey yok diyo beni o kadar göz ardı ediyor ki sadece tasiyiciyim bakiciyim çocuklara başka bı şey değilim valla bıktım napcam böyle