ezgi95demir 40+3 oldum sancılarım ara ara var ama çok hafif. doktor bebeğin kafası kanala girmemiş daha diyor. Ne yapabilirimm? merdiven inip çıkıyorum, squat ve yürüyüş yapıyorum ama yok. Önerebilceğiniz bi taktik var mı?☹️