nesliincekas Nişan gelmesi illa kanlı yada pembemsi mi olmalı ? Sümüksü çok hafif sarıya çalan bir şekilde olma ihtimali nedir ? İlk gebeliğim ve bu konuda bir bilgim yok 😕
Binnur-cam nesliincekas benimde hafif krem rengi böyle uzayan tuhaf akıntım oluyo doktora resim atıyorum nişanmı diye akıntı o diyo .. Çoğu kişinin dediği gibi hafif pembemsi kanlı olur diyo .. 38+4 37den beri 2 3 cm açıklık var bekliyorum haberrr gelmiyor yardan şarkısını dinleyesim geldi artık 😂😂😂
nur34_ nesliincekas vallq bnde sari akinti cogalmis ozellikle beyaz ic camasiri giyiyorum ki goreyim diye sari akintinin etrafinda bazen kagve rengi lekede var adet olacagmz zamanki belirti lekesine benzer nisan yakinda gelicek demekmi yoksa normalmi bilemiyorum kuzum
Bir_prens_annesiiiii nesliincekas ablamın ki kahverengi katı sümük gibiydi benim ki de kanlı kahverengi sıvı sümük gibiydi bir de bende birkaç defa öyle gördüm artık parça parça mı geldi niye öyle oldu hiç anlamadım
Sunakarakoc Öyle olabiliyor benimde salı günü geldi ama akıntıdan farklıydı şeffaf hafif sarımsı ve kalıp gibiydi
nesliincekas Az önce yaşadım ne çok fazla ne çok az bi şekilde peçeteye bulaştı sümüksü çok hafif sarımsı şekilde, günlerdir sancım var ve açılma bekliyorum acaba olabilir mi düşüncesindeyim fotoğraf çekmeyi akıl edemedim 😕
nesliincekas Biz 36+5teyiz ama bir haftadır sancılarım söz konusu hissedilen ayrı hissedilmeyen belki daha erken, bende öyleyim emin olun 😅