Bende 24+1 - 740 gr - cinsiyyet kız 🌸🧿🙏🏻
Lyamayy benimde aynı az mı acaba ya doktor normal dedi ama
Lyamayy 23+5 550 gram doktor bişey demedi ben iyi mi dedim iyi dedi sadece
Lyamayy 20+3 te 450gr demişti. Erkek bebiş 💙
Lyamayy 37 hafta 3350 💖
Ozoooo haftaya göre uygun dedi , sonuç yerine 24-25 haftalık gebelik yazmıştı 🙏🏻
Lyamayy banada uygun dedi ama insan bilemiyor yinede 😀
33 haftaligim 2200 dedi doktor
29+3 1640 gr erkek 💙
En son bi kac gün önce gittigimizde yani 21+5 iken 490 gramdi oglusum🧿💙
33+1muhtemelen 2 kilo olmustur en son 2 hafta önce gittim muayeneye 1556 gr di
Kızım 38+1 bugün görüş günümüzde 3250 olmuş☺️
Dün gittiğimiz kontrolde yani 27+1 35 cm 985 gramdı 🌸
24+3 680 gram
Lyamayy 32+6 da 1900 gr dı 💙 şimdi 33+5 iz pazartesi kontrolüm
Lyamayy 29+0 da 1.350 Gr dı oğlum şuan 29+5 iz
38.haftamız 3.300 olmuşuz 👶🏻🙂
Lyamayy 39+2 4050 kg 🫶
22+1 de 511gr dık erkek bebiş🥰