yarenmlk_000 Kadın Doğum hastanesinde Mustafa şadi yılmaz nasıl bir doktor gidenler varımdır aranızda
Gns5501 yarenmlk_000 evet ben ona gidiyorum, sakin bir doktor. Olması gereken neyse onu yapıyor, panik yapmayan biri
zeytinkus5 yarenmlk_000 ben staj yapmıştım iyi bir doktordu diye hatırlıyorum . Şimdi ise özge piri ve hatice yağmurkaya’ya gidiyorum hangisinde sıra varsa ve çok memnunum ☺️