Aynenkanka son haftalarda kireçlenme olması normal kabul ediliyor zaten hiç korkmayın benimki çok erken olduğu için tehlikeliydi siz sınırı çoktan geçmişsiniz içiniz rahat olsun bence dediğim gibi sadece beslenmenize dikkat edin süt, yumurta, kırmızı et, balık falan tüketmeye çalışın