Ay kafayı yiyecem, regl 2 -3 gün gecikti, bugüne kadar hiçbir belirtim yoktu. Dün göğüslerim ağrımaya başladı test yaptım negatifti akşam eve geldim kuruma çizgisi gibi bi çizgi çıkmıştı. Bugün regl ağrısı gibi ağrılarım başladı. Normalde başladığı gibi gelir ama gelen giden yok. Sırtıma çok ciddi ağrılar giriyor. İftarda yemekteyken bir anda midem bulandı tuvalete koştum ama istifra etmedim. Boynumdaki kemiğe ağrı girdi ve sırtımda ağrı var nefes aldıkça çok ağrı artıyor. Bunlar belirti olabilir mi?