oznur_90 kızlar soruma cevap verin Daha 7.haftama giriyorum ortada bebis daha minnacik durmdadn eksi seyler yesem acaba kizmi olur gibime geliyor 😂😂tatliya bayilan ben gormek istemeyen yine ben
Zeynepozcan oznur_90 hamileliğin ilk zamanlarında ekşi-tuzlu yemek zaten normal, mide bulantısı tansiyon düşüklüğünden dolayı Yani cinsiyetle alakası yok, rabbim bilir diyip yine de hurafelere kulak asmanızda ayrı bi olay :)
Binnur-cam oznur_90 yaaa ne alaka ne alakaaa 😂 canım o işi hallederken cinsiyet işide halloluyor biz geç öğreniyoruz malesef mideni bozma boşuna 😂😂😂😂
Eceselo1759 oznur_90 kesinlikle katılıyorum sana neyle dalga geçtiklerini de anlamadım kendilerince eğlendiler sanırım eskiden beri ekşi yersen kız tatlı yersen erkek dendiğini yeni duymuş gibi tepki vermişler 5 yaşında çocuk bile bilir bunu nesi komik anlamadım inanıp inanmamak herkesin kendine kalmış ama dalga geçmek bence çok ayıp olmuş !!!
15261526 oznur_90 alakası yok canım cinsiyet belli zaten sadece sen geç öğrenirsin. Allah hem gönlüne göre hemde sagliklica kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️