Ygunver Ben iki kez boyadım. Biomagic kullandım su ana kadar herhangi bir sorun yasamadim. Kokusuz, organik bir boya. Birçok hamile de bu boyayı kullanıyor. Boyama işlemini de kendim yaptım açık alanda. Diğer boyalara göre daha çabuk akıyor ama beni iki ay idare etti. Çok şükür bebegim de, ben de sağlıklıyım.