Sen misin 15 gün 4 cm açıklıkla gezen🤣🤣 2-3 gündür ara ara gelip giden sancım vardı. Bugün akşama kadar hiç geçmedi. Akşam artık iki büklüm oldum. Hastaneye geldim. Nst de sancılar çıkıyor henüz 80-100 değil ama 40 larda takılıp arada 60 turu yapıp iniyor.😅 Yavrum genel olarak uyuyor fazla hareket yok. Hafif hafif hissettiğim sürekli olan sancım var arada inletcek ladar oluyor hafifliyor. Sancı için değil tansiyon yüksek çıktığı için yatırdılar. Takip ediyorlar. Hem tansiyon hem nst. Tansiyon yüksek devam ederse sezeryana alabiliriz dediler. Açıklık baktılar hala 4 cm. Arada nst yi çıkarcaz yürü bol bol bebek insin dediler, gerekirse suniyle de destekleriz dediler. Haftam küçük değil mi dedim. Bebeğin ölçümleri güzel, sezeryan da olsa normal de olsa sıkıntı olmaz dediler. Doğurana kadar burdaymışım. Zaten salsalar da bu sefer ben gitmem sancım var 🤣🤣 bu kez telefon serbest olan bi yere geldim shhsjfjs devlet ama özel gibi. Doğumhane de yatıyorum, oda tek kişilik ve pilates topuna kadar var. Dualarınıza bu kez de ben talibim. Şu mübarek günde dualarınız beni de katar mısınız güzel anneler ve anne adayları🤗 daha önce bi bebeğimi kaybettim buna sağ salim kavuşup o cennet kokusunu bende tatmak istiyorum. 36+1 im şu an🤭