Bizde 20+1 haftalığız bu aralar kasıklarım da yemek kaynarmışcasına fokur fokur şeyler hissediyorum😅 kimi zaman karın kısmın da falan dokunuş gibi anlık pıt diye. Bebeğimin hareketlerini hissetmeye mi başladım anlayamıyorum kızlar ilk gebeliğim😂 sizin nasıl? Nasıl bir his merak ediyorum