Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 14+4 haftadayım doktor cinsiyete baktı önden bacak arasında birsey yok kız bebek dedi sonra ben çıkıntı görüyorum hocam o nedir diye sordum dedi biraz daha bakalım arkadan bakınca bir çıkıntı gördü pipi gibi ne küçük ne büyük bu sefer de erkeğe de benziyor net olması icin haftaya gel dedi şaştım kaldım ilk defa böyle birsey duydum ve bu benim dördüncü çocuğum diğerlerin hiç böyle birsey yaşamadım basına gelen varmı veya duyan kızlar yorum yaparmısınız