Arzum_87 allah razı olsun sağol. Canım 😍
İlk üç gün zorlanıyorsun benim 6 gunum oldu dik yuruyebiliyorum eğilip kalkabiliyorum 37 haftada oldum acil ameliyata alındım. Kum torbası koymadılar ama karnımı bastırdılar ameliyattan çıkıncs bide sonrası ağrı oluyor ama dayanılmıcak gibi değil bence sezeryan okadar zorda değil sütüm 1 haftaya daha iyi geliyor