Gumus11 Gebelik istiyorum ama 41 gün oldu hatta 42 olacak adet olmadım test yaptım bugün negatif . Benim gibi geç adet olanlar nasıl hamile kaldı. Folik asit mı kullansam. Moralim bozuldu çok ümitliydim oysa.
Pinrr Gumus11 bende 35 günde bir adet oluyorum şu an hamileyim folik asit kullandım 3 ay ve yumurtlama testiyle takip et mutlaka
OnlyBaby Gumus11 bozma moralini canım ya bende döndüm 45-48 civarı oldu martta böyle senede 1-2 defa oluyor, hemen hormon testlerimi yaptırdım folik, b12, coraspin yazdı ve ovülasyon testi aldım. Sakince geçir süreci:) herşey güzel olacak öyle düşün