NobleMom bizzat kendim yaşadım ishallikten halsiz kalıp tuvalette bayıldım gerçekten çok kötüydü her tuvalete girişimde aklıma gelir 🤦🏻♀️onun üzerine 1 kez daha bayılınca acile gittik yolda giderken tekrar bayıldım ve kustum serum takıldı doktor ilaç falan da verdi, serumdan sonra kesilmişti ishal ama doktorun verdiği ilacı içince tekrar oldum, ben de kullanmadım bidaha sonra düzeldi çok şükür