Gulebnnk canım herkesin fikri farklıdır bende ikiz annesiyim her gebelik bir değildir kimisi tek gebelik olur erken doğurur kimisi ikiz gebedir zamanında doğurur ben olsam hiç birinden vazgeçmezdim hangi birine kıyabilir ki insan rabbim bahşetmiş evet biraz erken doğma riskleri var alanları dar oluyor ama rabbim bilir bende ikiz olmasına rağmen 28.haftada doğum yaptım yavrularım birer kiloydu çok şükür evlerindeler sağlıklılar tabi ki karar sizin Allah yardımcınız olsun