Kızlar ilk hamileliğimde ki kilomu veremedim hatta aksine aldım 😅şu an tekrar hamileyim 🙏🏻 ve gün geçtikçe daha da kilo alıyorum halimden de hiç memnun değilim asla aynaya bakmak istemiyorum giydiklerimi yakıştırmıyorum kendimi 150 kilo gibi hissediyorum boyumda kısa ve kilo daha çok belli oluyor haliyle var mı hamileyken sağlıklı şekilde kilo veren ya da en azından formunu koruyan?