Bugün 38+3 haftalığım.Sabah kontrole gittigimde 1 cm açıklık vardı suyum azalmıştı ama hareketleri iyiydi.Pazartesi sabah gidicektim duruma göre doğumu başlatacaktı.Ama şuanda Hafif hafif durmayan akıntım da var.Şuanda 5 dk bir kasıklarıma ağrı giriyor ama sadece kasıklarımda oluyor..Sizde bu doğum sancısı mı bilgisi olan tecrübesi olan lütfen söylesin