Gulce_1708 Kızlar bebeğiniz kaçıncı haftada döndü benim 35 hâla tık yok dönmesi lazımdı artık diyenler var
nur34_ Gulce_1708 bnde 35 de gittim makat gelis zor doner dedi 36 gittik donmustu 37 de ayniydi degistrmemisti artik degitrmez dimi diye sordum zor ama imkansız değil dedi doktorumz bklm inşallah pozisyon alir kanala girer nediym
Yaseminkadir Benimde bugün kontrolüm vardı 28 haftalikti dönmüştü ama ben ikinci hamileliğim için mecburi sezeryan olucam tabi