Slxkldk Kızlar gün içinde ayaklarım çok şişiyor 30 hafta olmak üzereyim çalışıyorum da yürürken zorlanıyorum hafif topallıyorum ne yapmam lazım acaba var mı böyle olan
fadime_sari11 Büyük ihtimalle odem oluşuyor tuzu az tüketmeye çalışın hamur isini sonra turşu gün içerisinde hareket ettirmeye çalışın rahat şeyler giyin