Tba_bzkrt28 Merhaba hamiş anneler en korktuğum en çekindiğim çatı muayenesi kaç haftalıkken yapılıyor bu yüzden hastaneye gitmeye çekiniyorum 😅36 haftalığım
Pinkgold Tba_bzkrt28 38 haftalıkken yaptı doktorum korkulacak hiçbişey yok saniyelik bişey zaten sadece kendinizi kasmayın rahat olun ozaman hemen bitiyor doktordan doktora değişiyor tabi
hayalperest2310 Tba_bzkrt28 bence en kolayı canım zaten alışman lazım doğum zamanı gelince gelip gidip açılmaya bakıyorlar kasma kendini sen yeter ki
2kuzu1anne 37.hafta yapıyorlar ayrıca hiç korkmamiza gerek yok benim çatimin dar çıktığı halde hiç acıma olmadi
2kuzu1anne Çocuğum doğdu iki yasında şuan 😌normal olur diye bekledim 40 haftaya kadar ama doktorum zorlamak istemedi darbolunca bebek ve anne açısından riskleri olabiliyor