deletedmom734 Nese23 benimde.çıktı canım böbrek şişmesi yüzünden 2.gün hastanede yattım serum yedim 😞35.haftadayım Allahın izni ile birşey olacağını sanmıyorum doktor kontrolündeyiz nasıl olsa
Eih92 Nese23 protein kacagı gebelikte oluyor canım ama tansiyonun ne durumda tansiyonun çıkmasın tek basına protein kaçağıyla gebelik devam ettiriliyor bol su iç tuzlu yeme