Kpln61 Gzm__ canım ben 9 haftalık gebeyim bende de çarpıntı var kalbim pıt pıt yerinden çıkacak bende anlamadım
nur34_ Gzm__ bndede cok nefes darligi oluyor ama çarpıntı olmuyor bn cok etkileniyorum nefessizlikten çünkü burnumda sıkıntı var sag taraf kapali komple normaldede nefessiz kalan biriyim merdiven yada hizli yurursem fln ama simdi ölüyorum resmn yaa
Gkcsl Bende de oluyor normal dedi doktorum ama sizin iciniz rahat etmesi icin doktorunuza mutlaka sorun
Gzm__ Kpln61 başlarda benimde vardı çarpıntı ama şimdi nefes darlığı da eklenip sık olunca çok zorlanıyorum
nur34_ Gzm__ doktoruma sorucgm birsey degilki bu canm burun sıkıntımı biliyrm yani bebegim buyudukten sonra ameliyat olucam kemik aldircam 38 hafta olucaz neredeyse cnm
Seraps-07 Gzm__ çarpıntı oluyor benimde sol tarafıma yatınca sakinliyor biraz doktorum normal olduğunu söyledi