mine3444 Benim bebeğim 21. Haftadan beri popo geliş yani makat geliş. Bir de hep sağ tarafımda. Tişörtü yukarı kaldirip izliyorum. Geriliyor gibi oluyor. Sonra bir vuruyor dalgalanıyor göbeğim. Sizde de böyle mi? Nerelerinizde ve nasıl hissediyorsunuz?
GokceMom_ mine3444 bende 32+5 haftalık hamileyim kızım hep sol tarafımda baya hareketli bendede bazen gobeğim dalgalanıyor bazen arada sertlesıyor sertlesmesini doktoruma sordu 1 2 saat ıcınde olması sıkıntı degıl dedı bndede arada 1 yda 2 saat ıcınde oluyo cok guzel bır duygu valla hareketli olması gobegım boyle yukarı cıkıp dalgalanıyor ya cok mutlu oluyorum valla ilk hamileliğim bide🥰
B_48_A mine3444 bende 30+0 günlüğün benim hep baş aşağıdaydı en çok sağ tarafıma dayanıyo oğluşum sanki dışarı doğru çıkıcakmış gibi sepsert oluyo taş kesiyo bianlık nefesimde kesiliyo beynime kan gitmiyomuş gibi oluyo resmen 😂😂
mine3444 GokceMom_ benim de ilk hamilelik🥰 canım kızım 🌷 aynı duygulari yaşıyoruz. Sağlıkla dünyaya getirelim inşallah.