sevda_yldrm Kızlar 34 haftalık olduk ama sağ göğsümün altına yerleşti üç gündür orada ve artık hareket ettirmiyor batmaya başladı ne zaman düzelir bu durum
68selda06 sevda_yldrm bende aynı durumdayım 38 haftalik oldu ama hala midemin üzerinde oturuyor çok zor hareket edebiliyorum
KLORAKHANIM sevda_yldrm bol bol yuruyuse basla anca asagiya iner 🤣 benim de oradaydi hatta midemin oynadigini hissediyordum, hic mide bulantisi tiksinme yasamadim ben ama 34. Haftada oyle vuruyordu ki 1 2 defa kustum bile. Cok.sukur asagiya indi
Sahradmla sevda_yldrm ayy bnm kızım kaburgalarımı tekmelerdi hep bildiğin midede büyüdü egilemiyordum hiç gerçi 2. Kızımda aynı şekil hep yukaridaydilar asla egilemezdim bile
KLORAKHANIM sevda_yldrm duzeliyor valla butun şiş ödem gittigi icin hafifliyorsun ve bu sure zarfinda sütünü bile laktozsuz iç ki midende gaz olup gereksiz şişmesjn
sevda_yldrm Sahradmla umarım haftası geldiğinde doğum pozisyonu alır sanki kafası göğsümün altında gibi hissediyorum