Cerenssssss Bugün kanamam oldu ve acile gittik beta 15.26 çıktı pazartesi tekrardan gelin kontrol edelim dediler.
sehrengiz_8 Cerenssssss daha önce betanız yüksek ve eğer düştü ise kimyasal gebeliktir ama ilk betanız ise yerleşme kanamasıdır