Kızlar şimdi çıktım ben hastaneden, ilk önce açılma var mı diye baktılar. Açılmam henüz yok ama yumuşamış, sonra karından ultrason ile baktı bebek iyi çok şükür. Hareketlerinde azalma hissetmen normal çünkü artık yeri çok dar dedi. O bebeğin sertleşmesi bir yere toplanması sancıymış evet. Nstde de sancım çıktı. 2-3 güne başlar büyük bir ihtimalle açılman ve gerçek doğum sancıların dedi doktor 🥹🥲 kasılma aralıklarını takip et mutlaka düzenli olması gerek 5-10 dakikada bir olmaya başlayınca gel. Şimdi seni 2-3 gün burda yatırmanın bi anlamı yok, eve git bol bol yürü, ılık duş al, squat yap, bol su iç dedi. Ben evden çıkmadan ılık duş alıp gittim ve sanırım ağrılarıma iyi geldi. Çünkü öncesinde sürekli kasılıyordu evdeyken. Duş alıp çıktım evden nstde 3 kere falan oldu o sertleşme yarım saat boyunca. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Ama ılık duş alın rahatlatıyor kesinlikle