mrvkr53 bizde de sorun yoktu iki sene olmadı günümde hemen test yapardım hemen kan vereyim falan çok kafaya takıyordum taşınma durumumuz oldu dedim olmuyor ya yapacak birşey yok hemde şimdi olmasın ev temizliği yerleşmesi tekim birde ne yumurta gününe bakıyorum ne öyle bir düşüncem var aklımdan gebeliği çıkardım ikinci ayda regl gecikti dedim yoktur ya tek çizgi görmekten gına geldi olurum diye bekledim üçüncü gün ablam dedi test al dene ne kaybedersin aldım yaptım tek çizgi çıktı dedim hah aynı durum sonra iyice baktım ikinci çizgi beliriyor ben şok 😂😂 oğlum 3 yaşında şimdi kızıma 30+4 haftalık hamileyim kızım hemen 3 ayda oldu bu kadar erken beklemiyordum yine hiç yumurta günü su bu takip etmedim regl gününden 5 gün önce falan koku hassasiyeti vs başladı ilk gebelikte yaşadığım şeyleri yaşıyorum test aldım günümden bir gün önce yaptım silik bir çizgiyle öğrendim darısı size olsun kafaya takmayın çatlatma iğnesi yumurtalama programı vs herşeyi silin düşünmeyin başka şeylerle meşgul olun gününüz gecsede aklınıza bebek gelmeyecek düzeyde olun size garanti veriyorum 2-3 aya hamilesiniz bir kere yapılan stres olmuyor diye 3 ay korurmus bir büyüğüm öyle demişti bir arkadaşım benle aynı evli 5 yıllık sorun yok olmuyor aşılama falan diyor ama sorun yok çok kafasına takıyor ondan olmuyor benim iki sene gibi