Minnosunannesi_2 bende 3 senelik evliyim evliligimizin 1,5 senesini doldurduk doktora göründük bizim neden olmuyor çocuğumuz diye doktor kesinlikle doğal yolla olmaz sizin çikolata kistiniz var dedi ilk rahim filmi sonrasında sonuca göre aşılama ve ya tüp bebek yapılacak dedi ben 1,5 sene sonra hiç birsey yapmadan hamile kaldım o yuzdrn sordum inşallah en kısa zamanda sizden güzel haberler alırız 🤲🤲