Ceylancyl
Normal dogum yapanların hiç memnun kaldıgını duymadım sımdıye kadar yanıltmak istemem sizi. Odalar falan iyi onda sorun yok ama ebeler sanırım sıkıntılı sanırım bu sorun devlet hast genelinde var.
Bende orada yapıcam 1,5 ay snr.
Ben sezeryan olucam. Kac kişiden dinlediysem cok memnunlar. Hatta geçen gittim bi bayan 4.sezeryan olacak. Ücretli odaları varmıs cuzi bi miktarda tek kişilik. Diger türlü odalar cok büyükmüş ve temiz ilgi alakadan memnun kalmıs