Sahradmla Kızlar 12 haftalık hamileyim yağlı salçalı yemek yediğim zaman çok kötü oluyorum afadersiniz kusuyorum ağrıdan sancidan uyuyamıyorum normal mi bu çünkü 2 tane çocuğum var ikisindede yaşamadım hastaneye gittiğimde unutuyorum sormayı
Berna_bulut Sahradmla aynısı bende de oldu ilk gebeliğim kuru fasülye nohut yemeğini bile salçası fazla kaçınca midemi bulandırıyordu yağlı salçalı yemek istemiyordu canım bulantıların en yoğun olduğu dönemdesin olur öyle bende de hala ara sıra oluyor
Ao526- Sahradmla Muhtemelen salça, baharat, yağ midenize dokunuyordur. Biraz bu tarz yemekten uzak durabilir veya doktor kontrolünüzde gaviscon gibi mide koruyucu kullanabilirsiniz 😇
Esoo06 Sahradmla benimde 12 hafta Bi haftadır başladı. İştahım var yicem mesela salça li hafif acı soğanlı hiç bisey yiyemiyorum mideme oturuyor bulantı kusma başlıyor bende anlamadım. Erkek mi bu bebek bu arada
sulekzl Sahradmla Bende 11+3 halen salcalı yaglı yemek yiyemiyorum gebelik oldugundan beri sadce su ekmek bazen peynir bazen meyve yoğurt bile bazen midemi bulandırıyo
Sahradmla Berna_bulut canım ilk gebeligimde ztn 3 ayda 10 kilo vermiştim su dahi icemezdim 2. Gebelikte çok iyiydim ama bu gebelikte de yiyebiliyorum herşeyi bulantım olmuyo midem sancı yapıyor ağrıdan geberiyorum resmen babaannem gibi oldum ya kadın baharatlı salçalı soğanlı bsy yese direk atardı insalla kalıcı olmaz çünkü baharatlı acılı salcali yemeğe bayılıyorum 😂
Sahradmla Ao526- hamilelikte başladı cnm önceden böyle değildim ya inşallah kalıcı olmaz çünkü baharatlı yağlı salçalı şeylere bayılıyorum 😂
Sahradmla sulekzl bnde 12 haftaligim malesef yiyemiyorum çok kötü oluyorum 😂 kalıcı olmasında bi süre idare edeceğiz
Ao526- Sahradmla Hamileliktendir muhtemelen 😅 Hormonlar, vücudun yapısı, tarzı komple değişiyor 😅 Bende hiç yemediğim sevmediğim yemeklere bayılır oldum 😂😂
3kuzuAnnesiyim Sahradmla benimde 3. Gebeligim benide ilk kez salcali yenekler cok rahatsz edio canim normal salca mideyi eksitir. Ve ben salcasiz hic birseyde yapamiyorum:/
yasemin1622 Sahradmla ben de hamilelikte tüm sulu salçalı yemeklerden tiksindim ilk 3 ay sürekli kusmayla geçti zaten şu an kusmalarım azaldı ama sulu yemeklerden hala tiksiniyorum mecburiyetten yemeğe fazla bakmadan hızlı hızlı yiyorum sırf vitaminini alayım diye bi doğurayım hiç sulu yemek yemicem diyorum hatta 🤢
Sahradmla yasemin1622 ahhahah ne güzel bakmadan hızlı hızlı yiyorsun benimki sancı yapıyor çok kötü eşim mide konusunda çok çekiyor hep çok şanslıyım her istediğimi yiyebiliyorum derdim şuan eşimi o kadar iyi anlıyorum ki 😂
Twobabysmom Sahradmla Mide yanması yapıyor. Sadece salçalı yemek yiyince değil domates yediğimde de çok kötü oluyor
Sahradmla Twobabysmom domates salatalık felan çok severim ben tuzlayıp yerim walla sadece baharatlı yağlı salçalı şeyler çok kötü yapıyor mide sancısından geberiyorum resmen