Merhabalar plesantam aşağı yerleşimli 34. Haftaya geldik yukarıya çıkmadı. Doğum sonrası kanama riskine karşı doktorum kan bankası olan hastanede doğum yapmami uygun gördü. Küçükçekmece civarında makul fiyatlı kan bankası olan özel hastane arayisindayim. Tavsiye edebileceğiniz hastane var mı acaba şimdiden teşekkür ederim