bombshell Gamzeliii77 ben ikili yaptırmadan direk fetal dna yaptırdım. Sonucu temiz çıktı cinsiyet de öğrendik. Dün tekrar doktorum yine de ense kalınlığına ve burun kemiğine baktı. Çok şükür hiç bir sıkıntı yok☺️
Eflinnisa gorki3408- cinsiyeti nerden anladınz benim cinsiyeti belli olmuştuda merak ediyorum nerde yazıyor diye
gorki3408- Eflinnisa Kuzum sana gelen evrakda cinsiyet yazmıyor yasak söylemeleri çünkü 💁♀️. Doktorumuza da sonuç iletildi orda yazıyor, doktorunuz söylüyor cinsiyeti ☺️
gorki3408- Gamzeliii77 ben ikili test yaptırmadım yaşımdan ötürü yüksek çıkacaktı direkt olarak fetal dna önerdi doktorum
Ebrulianne06 Ben biraz gec yaptrdm sıkıntı cikana kadr boyle bir test oldugunu malesef bilmiyodum. 22. Haftada yaptrdm sonuç bekliyorum
turkuaz_ Gamzeliii77 fetal dna ya 8 bin lira istedi hastane yaptırmadık . Normal 2 li tarama yaptırdık bakalım ne sonuç çıkıcak ona göre bakıcaz duruma
Gamzeliii77 turkuaz_ evet fiyatlar cok pahali herkez yaptiramiyor malesef insallah saglikla aliriz kucagima
gorki3408- lilith07 Yaşım 35 canım ikili test riski yüksek çıkardı bu yüzden ben de doktorum da sadece bunu yaptırmamı istedi