Melisdnz Lina-Annesi valla bugün ufak bir doğum paniği yaşadık ama yalnış alarm pazartesi sabah inaşalşah planlı sezeryan olacaz
KLORAKHANIM Lina-Annesi eger kendi gelmeye kalkmazsa persembe cuma ya da cumartesine gün verecek doktorum 😊❤️
Krcdny Bugün görüş günüydü, pazartesi 40+0 oluyorum ama doktor haftaya cumaya kadar doğdu doğdu, doğmazsa suniyle seni doğurtcam dedi, ilk defa bugün nst de sancım çıktı🙈kasığımın sağ tarafında baskısını acaip artırtı inşallah gelir kendiliğinden