Arkadaşlar 22.haftam dayim ve ailemin yanina gelmiştim. Gorumcemin oğlu hastaydi ondan da bana bulaştı sanırım benimde astim bronşitim var o kadar kötü oldum ki aile hekimine gittim ilaç vermediler gebelik olduğu için. Kendi doktoruma mesaj attım adacayiyla tuzlu karbonatlı suyla gargara ve minoset al dedi. Yaşadığım yerdeki saglik ocagindaki hemşirede acile git hava verirlerse rahatlarsin dedi ama gitmedim. Yani doktorum dahil herkes bir zit şeyler söylüyor. Hamilelikte bitki çayı asla kullanilmaz diyen bir hemşire ve aile hekimi. Kullabilirsin diye bir doktor. Kafam çok karıştı sizler ne yaptiniz boyle bir durumda?