Cerena_87 kadertugrul7 ewet işde basdıryorda ama zararlı diye duymuşdum o andaki kıtır kıtır ses çikolata iyyorsunuz sanki😂🥰
kadertugrul7 Cerena_87 bir parça da olsa nefsimi korlesin diye yemek istiyorum cok aşırı istiyor çünkü canim🤦
kadertugrul7 myangelson inanirmisiniz uzun süre atamadım üstümden bi sure kendime gelemedim ilactan sonra kanama durunca doktor daha fazla kullanma birak dedi normalde bitene kadar kullandiriyoruz cogunda ama dedi benim son kapsuller kalmıştı bıraktım
myangelson kadertugrul7 seni çok fazla etkilemiş ya iğnesi falan kullandın mi bana doktorum fitilinden ya da hap halinde de iğnesi çok daha iyi dedi iğne kullanıyordum ben belli bir süre hap olarak kullandım
kadertugrul7 myangelson direk fitil olarak verdi öyle kullandım ayağa kalkma fazla dedi o yüzden sık gitmedim ilac bitmeye yakin gel demişti bünyem zayif çoğu ilaçta böyle oluyorum malesef kaldırmıyor vücudum
myangelson kadertugrul7 iğne daha ağır gelir diye mi vermedi acaba. Geçmiş olsun canım ya inşallah kullanmaya gerek duymadan güzelce gecirirsin hamileliğini