Nurkcy Elis-im Bu haftadan sonra hissetmeye başlarsın bence, Ben zayıflığımdan kaynaklı biraz erken hissetmeye başladım. 24. Haftadayım Geceleri bide sabahları çok hareket ediyor Dışarıdan da belli oluyor 🙂
Berna_bulut Elis-im valla 15. Haftadan beri hissediyorum ilk zamanlar pıt pıt atıyordu şimdi 19. Haftaya giriyorum resmen sert tekmeler atıyor aşşağıya doğru çok hareketli benim bebiş ❤️
Koalammm Elis-im bizde 20. Haftadayiz net hissediyorum tekmelerini 15. Haftalarda küçük küçük pıt pıt hissediyordum şimdi baya güçlü baya hissediyorum çok hareketli bazen baya sert atıyor hatta 👣☺️
ArvenMom Elis-im 2 haftaya çok daha hareketli olmaya başlar 30 kadar hareketleri net olmaz zaten canım o yüzden merak etme
Elis-im Nurkcy Yaa aslında kilolu değilm ama zayıfta değil balık etliyim hala pıt pıt şeklindeyiz biz👀
izlmisik-16 23+2 deyiz her sabah tekmeleriyle uyanıyorum , gündüz uyuyup gece hareketleniyor ufaklık 😂🥰
Elis-im Berna_bulut Evet erkekler dışarıda neler yapacağını içeride gösteriyorlar🥰bnm kibar bir kız geliyor sanırım😋🤪
Seval2468 Elis-im 19+2 yim 16. Haftadan beri net hissediyorum. Ama benim 2. Hamileligim o yüzden erken hissetmiş olabilirim
Minis122 Elis-im ilk gebeliksea ca canm karij kaslqrindan dolayi. Biraz gec hissediliyor benim 22+3 haftalik 15 haftadan beri pit pitti 20 den sonra baya sertlesti tekmerimiz. Kipir kipir