10 gün önce çatlatma iğnesi yaptırdım ondan önce klomen kullandım. Dün erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı hemen kan verip geldim biraz önce sonucunu aldım beta hcg 5.72 kan verdiğim yer doltorumla görşmemi söyledi doktorumu aradım ya kimyasal gebelik yada daha çok yeni dedi kafam çok karışık ağlamaktan helak oldum
Kan değeri bukadar düşük olup gebelikle sonuçlanan varmı aranızda lütfen yorum yapın