Mecra o haftalarda bende de olmustu 1 hafta yattım sayılır yatmak bana gore de değil cok zor Allah yatarak gecirenlerin yardımcısı olsun , sonra basladım işe oturarak calısıyorum bende tüm gün , sonrasında gecti birdaha olmadı cok şükür umarım senin de gecmiştir Daha yavas yürümeye birden kalkmamaya yükseklere cok uzanmamaya calısıyorum eve gelince de uzanıyorum genelde yemek işleri bitince