Symyzci betadan belli olmuyor canım ikiz gebelik bazen çok yüksek çıkıp tek gebelik olan var ultrasonda belli olur eğer iki kesen varsa ikizdir zaten.benim betam ilk ogrendigimde 51 di mesela iki hafta sonra kontrole gittim üç tane kesem oluşmuştu mesela ama bir tanesinin içine bebek yerleşti sadece betaya bağlı değil hicbirsey