Aysegul_my Dün doktora gittik dün 7+6 idim sat göre ama bebek ve kese 6+4 haftalığa uyumlu çıktı doktor geç döllenme olmuş olabilir adet tarihini değiştiririz dedi ama o an soramadım bu herhangi bir sorun oluşturur mu
Premsesssprenss Aysegul_my Yok herhangi bir sorun olmaz benim de değişti. Bizim adet donemine göre hesaplandığında yumurtlamanın daha geç gerçekleşmesinden dolayı oluyor. Doktorlar çocuğa göre tarihi düzenliyor. Siz doktorun dediği tarihe göre hesap yapıyorsunuz bu kadar merak etmeyin normal bir durum. Mesela benim normalde 3 Eylül du doktor 7 Eylül e aldı tarihi geç döllenmeden dolayı şu an doğum zamanını 7 sine göre hesaplıyoruz 😊
zeynozey Aysegul_my benim kızımda geç döllenme. 9. Haftalarda son adeti yakaladı. Şuan 21. Hafta son adete uyumlu ultrasonları😌
Yyemus Bende 7+6 diye gittim, 6+6 çıktı ultrasonda. Hemen kaygılandım tabi doktora sordum bu normal mi benim hesaplamalarıma göre böyle olmaması gerekiyor dedim. Normal, geç hamile kalmışsındır dedi. Sıkıntı yokmuş yani rahatlayın ben rahatladım çünkü😌
Mummumlilo Benimde öyle son adet tarihim 3 aralık normalde geç döllenme olduğu için güncelledik 9 aralık diyorum son adet tarihine bebeğim gayet iyi gelişiyor sıkıntı yapma