Mihriban2398 Arkadaşlar 38 haftalık hamileyim bugün kırmızı çamurumsu bir leke geldi ,ve hala devam ediyor arada gene geliyor ağrım da oluyor böyle adet olucakmışım gibi bir ağrı
kadertugrul7 Mihriban2398 nişanıniz gelmiş büyük ihtimalle bi doktora gidin yinede açılma olmuş olabilir
Mihriban2398 Sabah gittim doktora ama doktor acilmam var mı yok mu bakmadı bile nişan olmayabilir diyor bide başka doktorda yok
elif233233 Mihriban2398 kanama su gelisi ve gecmeyen agrida kesinlikle doktora gidilmeli dogum belirtileri bunlar . Gerizekali bakmadan nerden biliyormus
Mihriban2398 elif233233 bende ona şaşırıyorm resmen başından salmış böyle devam ederse gidicem,yol yakın olsa o kadar Uzak mesafeden geldiğimi de biliyor
Mihriban2398 Şuan iyim ,7 dk önce ağrım oldu dakika tutuyorum bakalım devam edicek mi.çok teşekkür ederim ❤️ beni sorarak çok mutlu ettiniz
Mihriban2398 elif233233 çok teşekkür ederim canım benim,sabah bugün saat 10 da bebeğim doğdu çok şükür.cok teşekkür ederim inan devamlı Ağrı’da gitmek gerek demeseydn sabahı beklerdim ve Allah korusun yolda bile olabilir di.