Selam guzel annelerim ve anne adaylarimm..
Bugun yine kotu bi haber aldim malesef taktifi ilahi😔
4 cu kez arka arkaya 12 haftalik minigimi kaybettigimi ogrendim bu oglen.. cumartesi kanamam olmustu ama kalbi atiodu ozaman iyiydi 4 gun once kalbi durmus.. Allahim hayirlisini versin insaAllah
Bebek bekleyen butun guzel annelerim sag saglim hayirla kucaginisa alirsiniz insaAllah..
Nasip bidahaki sefer insaAllah😭🤲♥️
Sevgiler ebru