Balpetegii Doktorunuz kullan diyorsa kullanin. Bana da kucik diye uc haftadır vermiyorlardı ama artk dayanamaz hale geldim ve bebegime gecme ihtimali vardı. Bu süre zarfında yapmadığım denemediğim şey kalmadı ilaçsız gecmeyecekti belliydi ama artk yüksek ateş, titreme, kasiklarimda siddetli ağrı olunca doktorum verdi ve inanin daha bir gun oldu kullanali ama vucudum nasıl rahatladı. Minigim de kıpır kıpır, ben rahatlayinca o da rahatladı çok şükür 🙏