Eliftal ben yaşıyorum canım idrar yılı enfeksiyonu olduğumda daha çok oluyor yada gaz sıkışması yaşadığımda bu yüzden 28 ve 29. Hafta nst çekildi tedbir amaçlı yarın 31 olcaz inşallah doktorum çok sık sık olursa gel nst çektir dedi muayene esnasında da olmuştu ağrın olursa ağrı çekme tetiklemesin bol su iç ve parol iç rahatlatır seni dedi ağrım olduğunda öyle yapıyorum