[silindi] normalde randevu almak zor oluyor ama direk söyledim çok zor randevu bulunuyor size kaç haftadır başkalarına gidiyorum dedim kontrolleri aksatma 32. Haftaya kadar diğerleri denk gelse de olur 32. Haftadan sonra günü gününe randevu veriyorum ben dedi gerçekten de öyle ilk hamileliğimde geç başladım her kontrolde not yazıp imzalardı hiç randevu alacağım diye uğraşmadım 32. Haftada nst ye başlıyorsunuz zaten onunla birlikte düzenli kendisi takip ediyor ve günü az olanları kendi nöbetine çağırıyor hatta benimle eğlenmişti belli mi olur belki doğumun olur diye inşallah demiştim öyle de oldu 😊