Rmys_byrm1 Hanımlar hamile olduğumu ilk öğrendim ult da karnımda sıvı göründü 3-4 haftalıklen o sıvı hayır mı şer mi bilemiyorum bu durumu yaşayanlar var mın
Kiraz53 Rmys_byrm1 ilk defa duydum geçmiş olsun ama doktoruna danışsaydın sebebi neymiş neyden kaynaklaniyormus ogrenseydin keske
SErap4 Rmys_byrm1 ben klomen kullanmıstm ondan dolayı olabilir doktor demişti ilerleyen zamanda geçti şükür sennde ilerleyen zamanda gcer inşllh kafana takmamaya çalış
Herseyguzelolsun7 Bir doktor vardı ismini unuttum o sıvı için kanama alanı dedi. Progesteron kullanılıyormuş o durumda. İsmini hatırlarsam yazarım doktoru, bir bakın