Kızlar 21 Şubat’ta bakıldı B12 1100 çıkmış bugün bida baktırdım carpintim var diye 200 çıktı bir ayda bu kadar düşmesi neden olur ki 34 haftalık hamileyim aylık B12 iğnesi vuruluyorum çok yüksek çıkınca o ay vurdurmadim 2 aydır da kan sulandırıcı kullanıyorum iğne ve aspirin bilgisi olan fikri olan yazsin lütfen elim ayağım koyuveriyo resmen çoğu gün böle halsiz uykulu 😔