Kızlar bebeğimizi kıza benzetti doktorumuz 🥰🙈 en son muayene de de erkek dedi bende hocam geçen kontrolde kız demiştiniz dedim “aa ben mi demişim” dedi güldü kesin olması için detaylı ultrasonu bekle dedi içimize sindiremedik 5 ayı geçiriyoruz neredesin yolu yaraladık ama kızım mı oğlum mu olacak bilemiyoruz bu sefer kesin olur mu ya yoksa detaylıda yine mi değişecek benim gibi aynı şeyi yaşayan oldu mu? ☹️