meliiisoz Kızlar o kadar dikkat etmeme rağmen hiç olmamıştım bugün idrarda enfeksiyon olduğunu öğrendim çok korkuyorum serklajlı olduğum için sizce çok mu yüksek enfeksiyon 🥺
Tugceilyasoglu Bende serklajlıyım enfeksiyon olmuştum sizden yüksekti doktorum normal olabileceğini söyledi dikişlerden dolayı ,antibiyotik verdi kullandım düzeldi doğuma kadar yineleyebilir dedi korkma yani normal olabiliyor